woensdag 22 januari 2014

Beterschaps kaart

Een kennis van mijn zus is ziek en moet geopereerd worden. Omdat wij hun ook kennen.
 Wilde ik een kaartje voor hem maken, om hun te laten weten dat we aan ze denken.
dit is hem geworden.


Het DP is met hout structuur,
heb wel eens tekst uitgeprint in verschillende kleuren en lettertypes,
daar een strook van gescheurd.
de plaatjes zijn postzegels die ik vond en heb uitgeprint.
Hij houd van bloemen dus er kon wel een toefje bloemetjes op met wat tandwieltjes ertussen.
ook nog een postzegel op transferpapier en daarna op kaaslinnen gestreken.
Een stempel van MD op een stans van MD.
Met deze kaart wil ik meedoen met de We Love Vintage Challengeblog 
Nr 18 een mannenkaart of Creatie.
Hoop dat het genoeg vintage is.
Groetjes Carolien.

5 opmerkingen:

  1. Prachtig is je mannenkaart!
    Leuk zijn de postzegels van de old-timers.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend mannenkaart Carolien - supermooie dingetjes op - ik vind hem supermooi!
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie mannenkaart heb je gemaakt en leuk met die oldtimers er op.
    bedankt voor je deelname aan onze challenge.
    groetjes van AN ( WLVC )

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart, wat een leuk idee om postzegels uit te printen en die bloementoef met tandwieltjes vind ik er leuk bij passen!
    Bedankt voor je deelname bij WLVC en groetjes van Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuk gedaan Carolien...die postzegels zijn erg leuk om te verwerken op een mannenkaart. Mooi gecombineerd met de rest ook...heel gaaf. Fijn dat je meedoet bij WLVC, groetjes van Plony

    BeantwoordenVerwijderen