zondag 12 januari 2014

Een leuk opberg blikje

Ten eerste wat leuk dat ik nu 2 volgers heb, wat leuk dat jullie mijn knutsel blog willen volgen.
welkom en hoop dat ik vaak wat op m`n blog kan zetten en ook bij jullie kijk en inspiratie opdoe.
enige nadeel is dat je er veel tijd in steekt, een uur is zo om achter de laptop.

Ik zit in de leiding van de Jeugdclub van Oostdijk.
iedere dinsdag worden er leuke knutsel activiteiten gehouden voor de kinderen van groep 3 tot 8
Heb met de meisjes van groep 5 tot 8 een leuk pennen blikje gemaakt.

Dit is mijn voorbeeld eerst een blikje wit gespoten en laten drogen.
een stukje roze DP er over geplakt. en een doiley erop.
wat roosjes gemaakt met een marianne design mal.
een lief plaatje en een mooi hartje eraan gehangen.

ook hadden we nog wat minder kleurig, de meisjes kozen allemaal de roze.
was te verwachten maar de overige leiding vond de naturel kleurige het leukst.
hiermee wil ik graag meedoen met de hobbyhome challenge
alles mag maar geen kaart.
Groetjes Carolien

4 opmerkingen:

  1. Héél leuk gedaan, die blikjes! De meiden zullen er wel van genoten hebben :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat een leuke blikjes Carolien - ik vind het superleuk gedaan.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat wen leuk idee! Erg leuk geworden.
    Bedankt dat je meedoet met de challenge bij HobbyHome.
    Groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Via het blog van Yvonne´s 52 weeks of Christmas ben ik hier gekomen. Ben ook maar direct volger geworden, wel zo leuk!
    Wat een leuke pennenblikjes! De meiden van de club boffen maar met zo´n juf ;-)
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen