maandag 3 november 2014

Wat kaartjes.

Voor mijn nichtje de four feathers stempel en stans set besteld en ik mocht er een paar voorbeelden mee maken. Wat een mooie set is dat, de veertjes kun je op zoveel manieren gebruiken.
Dit zijn enkele voorbeelden ervan.


 Heb het kraft karton gebruikt en gecombineerd met het Typeset DP allemaal van SU.

Het Zoontje van mijn nichtje werd 5 jaar hij had een piraten feestje.
Nu Had ik op pinterest een hele leuke piraten kaart gezien van Melissa Cochran.
en deze heb ik een beetje gekopieerd.

ook met allerlei SU materialen gemaakt, als achtergrond de Hardwood stempel gebruikt.
Hij was er blij mee.

knutsel groetjes Carolien.




4 opmerkingen:

  1. Ik vind je kaarten met veertjes zooooooo mooi geworden! Wauw!
    Piratenkaart is ook enig :). Echt een kinderkaart, leuk!
    Fijne dag verder! Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaartjes, Carolien!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig zijn je kaartjes met die veertjes Carolien en je piratenkaart is ook helemaal toppie!
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaartjes! Vooral de piratenkaart.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen