dinsdag 12 mei 2015

Moederdags kaart

Voor Moederdag een planten bak vol bloemen gemaakt. In mijn moeders lieveling kleur paars.



En natuurlijk ook vlinders want die vind mijn moeder altijd erg mooi.

Heb erg veel bloemen gestempeld en uit geponst  ook de takjes zijn uit geponst en de vlinders bewerkt met goud embossing poeder.


Deze stempel sets,  ponsen en kleuren heb ik gebruikt.



Met deze kaart wil ik mee doen met de SU -per challenge 87 zeg het met bloemen

Mijn moeder was blij met de kaart ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

groetjes Carolien.






6 opmerkingen:

  1. Doet bijna niet voor echt onder...geweldig leuk gemaakt, top!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig mooi Carolien!
    Hij is net echt...
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ontzettend gaaf gedaan....schitterend!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend Carolien - wat mooi gedaan en het ziet er net echt uit - helemaal toppie!
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, wat een leuke "kaart". Deze staat zeker langer dan een gewoon bosje bloemen. Bedankt voor het meedoen bij SU-per Challenges.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een ontzettend mooie bloemenbak is het geworden! Prachtig! Bedankt voor het meedoen bij SU-per Challenges!

    BeantwoordenVerwijderen